Klinika Ruchu
Klinika Ruchu to zespół specjalistów: fizjoterapeutów, trenerów, masażystów, lekarzy specjalistów ortopedii i traumatologii, neurologii, kardiologii i medycyny sportowej.

Swoim doświadczeniem i nazwiskiem gwarantuję wysoką jakość świadczonych przez Klinikę Ruchu usług. Mój zespół zawsze pamięta o głównym motto kliniki: „Leczymy człowieka, nie kontuzje”.

Rehabilitacja Warszawa Mokotów , rehabilitacja Warszawa, ortopeda Warszawa, rehabilitacja Warszawa Bielany, lekarz sportowy Warszawa, rehabilitacja kręgosłupa Warszawa

Made by: TOLUS

Dr n. med. Paweł Ambroziak

Ortopeda - Specjalista w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Zajmuje się leczeniem operacyjnym i zachowawczym chorób i urazów stawów, tkanek miękkich i kości oraz zmian pourazowych układu ruchu. Specjalizuje się w leczeniu operacyjnym i zachowawczym urazów sportowych oraz chorób i urazów stawów, kości i tkanek miękkich - operacje rekonstrukcyjne i artroskopowe.

Godziny przyjęć: wtorki 16.00-20.00

Lek. med. Edyta Cudna-Gruszecka

Kardiolog

Godziny przyjęć: Poniedziałki 15.30-17.00

Dr Anna Filipek-Gliszczyńska

Specjalista neurolog

Zajmuje się diagnostyką i leczeniem bólów kręgosłupa. Poza tym jej zainteresowaniem jest diagnostyka i leczenie zaburzeń funkcji poznawczych (np. choroby Alzheimera).

Godziny przyjęć:
 wtorki 16.00-18.00

Dr n. med. Aleksandra Karbowniczek

Neurolog

Zajmuje się diagnostyką i leczeniem głównie takich schorzeń neurologicznych, jak:

Choroba Parkinsona, drżenie samoistne, zespół niepokojnych nóg i inne choroby układu pozapiramidowego
Bóle głowy m.in. migrena, napięciowy ból głowy
Bóle kręgosłupa
Możliwe również WIZYTY DOMOWE

Godziny przyjęć
: czwartki 15.00-18.00

Dr Michał Konik

Ortopeda - Specjalista w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Specjalizuje się w leczeniu operacyjnym i zachowawczym urazów narządu ruchu za szczególnym uwzględnieniem technik artroskopowych w operacjach rekonstrukcji stawu kolanowego i ramiennego.
Zajmuje się również operacjami urazowymi i operacjami korekcji nabytych wad narządu ruchu.

Godziny przyjęć: poniedziałki 16.00 - 18.00

Dr Łukasz Kowalski

Ortopeda i traumatolog narządu ruchu

Specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu zachowawczym i operacyjnym schorzeń obręczy barkowej i stawu kolanowego (w tym zabiegi artroskopowe, klasyczne oraz endoprotezoplastyka stawu ramiennego). Ponadto zajmuje się leczeniem zachowawczym i operacyjnym schorzeń nabytych i pourazowych narządu ruchu.

Godziny przyjęć:  wtorki 16.30-18.30

Dr Stanisław Machowski

Ortopeda - Specjalista w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu oraz specjalista medycyny sportowej.

Specjalizuje się w medycynie sportowej i wykonuje badania sportowców pod kątem orzeczenia o zdolności do uprawiania określonej dyscypliny. Doświadczenie zdobywał pracując ze sportowcami, głównie w piłce nożnej, m.in. podczas długoletniej współpracy z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa.

Godziny przyjęć: wtorki 14.00-18.00

Dr Wojciech Maciejewski

Ortopeda - Specjalista w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Specjalizuje się w endoprotezoplastyce biodra i kolana, małych stawów ręki, leczeniu operacyjnym i zachowawczym schorzeń narządu ruchu, np. zniekształcenia stawów, zaburzenia ruchomości, w tym również o podłożu reumatoidalnym

Godziny przyjęć: poniedziałki 15.30-18.00

Prof. dr hab. n. med. Stanisław Pomianowski

Ortopeda - Specjalista w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Specjalizuje się w leczeniu operacyjnym stawu łokciowego.

Godziny przyjęć: środy 15.00 - 20.00

Dr Radosław Słowiński

Ortopeda - Specjalista w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Specjalizuje się w ortopedii i reumoortopedii. Jego domeną jest endoprotezoplastyka stawów, zwłaszcza biodrowych i kolanowych, ale również innych stawów np. drobnych stawów rąk. Wykonuje operacje korekcyjne i rekonstrukcyjne stawów, głównie z zakresu chirurgii ręki i stopy.

Godziny przyjęć: piątki 15.00-19.00

Dr Andrzej Śliwka

Ortopeda traumatolog

Specjalizuje się w leczeniu zachowawczym i operacyjnym zespołów bólowych kręgosłupa oraz wad postawy (w szczególności skoliozy, dyskopatii, zmian zwyrodnieniowych kręgosłupa)

Godziny przyjęć: piątki 16.00-18.00

Dr n. med. Marek Tramś

Ortopeda - Specjalista II stopnia z ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Zajmuje się leczeniem stawu kolanowego, ramiennego, biodrowego a także łokciowego, nadgarstkowego i skokowego oraz stawów rąk techniką artroskopową u dorosłych i dzieci. Jako ortopeda sportowy leczy także zawodowych sportowców.

Godziny przyjęć: środy 16.00-18.00