Regulamin
REGULAMIN KORZYSTANIA Z KARNETÓW
- Regulamin określa zasady zakupu i korzystania z Karnetów na zabiegi rehabilitacyjne oferowane przez Klinikę Ruchu.
- Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
- Klinika Ruchu – Andrzej Kępczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Andrzej Kępczyński KLINIKA RUCHU w Warszawie, posiadający NIP 7392143814, REGON 013137170. Zabiegi rehabilitacyjne wykonywane są przez Klinikę Ruchu pod adresem: ul. Odyńca 71/67, 02-644 Warszawa.
- Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna nie posiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych pod warunkiem nabycia Karnetu przez jej przedstawiciela ustawowego i wyrażenia przez przedstawiciela ustawowego zgody na poddanie tej osoby zabiegom rehabilitacyjnym.
- Karnet – dokument wystawiony przez Klinikę Ruchu w związku z nabyciem, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, przysługującego Pacjentowi prawa do serii zabiegów rehabilitacyjnych w Klinice Ruchu, którego treść odpowiada wpisom w systemie informatycznym Kliniki Ruchu w zakresie uprawnień Pacjenta do serii zabiegów rehabilitacyjnych.
§ 1
- Klinika Ruchu umożliwia nabycie prawa do wykorzystania przez Pacjenta serii zabiegów rehabilitacyjnych płatnych jednorazowo z góry.
- Jedna osoba może nabyć jednocześnie maksymalnie dwa Karnety.
- Nabywca Karnetu może go wykorzystać osobiście albo wskazać w chwili jego nabycia inną osobę uprawnioną do wykorzystania Karnetu.
- Karnet może być wykorzystany wyłącznie przez jedną osobę.
- Wystawiony przez Klinikę Ruchu Karnet nie może być przedmiotem dalszego obrotu prawnego.
- Karnet nie podlega zwrotowi i nie jest wymieniany na środki pieniężne.
§ 2
- W celu wykorzystania Karnetu należy umówić w Recepcji Kliniki Ruchu wizytę na wykonanie zabiegu rehabilitacyjnego w ramach serii, o której mowa w § 1, z co najmniej 3 (trzy) – dniowym wyprzedzeniem.
- Pacjent jest uprawniony do odwołania lub zmiany terminu wizyty najpóźniej do godz. 2100 dnia poprzedzającego dzień, na który wizyta została umówiona. W takim przypadku umawiany jest nowy termin w sposób wskazany wyżej w pkt 1. W przypadku braku odwołania wizyty we wskazanym terminie, dana wizyta zostaje uznana za zrealizowaną.
- W ramach Karnetu każdorazowo Klinika Ruchu dopuszcza możliwość wykonania zabiegu po stwierdzeniu w systemie informatycznym Kliniku Ruchu istnienia uprawnienia Pacjenta do serii zabiegów rehabilitacyjnych, o której mowa w § 1.
- Klinika Ruchu zastrzega możliwość poproszenia Pacjenta o okazanie dokumentu potwierdzającego jego tożsamość.
- Pacjent zobowiązany jest poinformować Klinikę Ruchu o ewentualnych przeciwskazaniach zdrowotnych odnoszących się do wykonania zabiegów rehabilitacyjnych objętych Karnetem.
- Klinika Ruchu zastrzega możliwość odmowy wykonania zabiegu rehabilitacyjnego objętego Karnetem, w przypadku stwierdzenia przez osobę wykonującą zabiegi rehabilitacyjne przeciwskazań w zakresie możliwości poddania Pacjenta danemu zabiegowi.
- Skorzystanie przez Pacjenta z zabiegu rehabilitacyjnego jest stwierdzane wpisem uprawnionej osoby w systemie informatycznym Kliniki Ruchu.
§ 3
- W przypadku nierealizowania przez Pacjenta prawa do wykorzystania serii obejmującej 10 (dziesięć) zabiegów rehabilitacyjnych w całości bądź w części w określonym w Karnecie terminie wartość Karnetu nie podlega zwrotowi.
- Klinika Ruchu informuje, że okres, o którym mowa w § 1 ust. 1 może zostać przedłużony przez Klinikę Ruchu, na życzenie Pacjenta bądź jego przedstawiciela ustawowego, w przypadku, w którym w trakcie realizacji Karnetu zaistnieją po stronie Pacjenta okoliczności skutkujące udokumentowanymi przeciwskazaniami o charakterze medycznym do poddania Pacjenta zabiegom objętym Karnetem w określonym w nim terminie. W takim przypadku Klinika Ruchu dopuszcza, bez dodatkowej opłaty, przedłużenie okresu na wykorzystanie Karnetu o okres trwania wskazanej wyżej przeszkody, wynikający z treści przedłożonego przez Pacjenta dokumentu stwierdzającego wspomniane wyżej przeciwskazania.
- Niezależnie od sytuacji opisanej w pkt 2, w przypadku niewykorzystania przez Pacjenta serii obejmującej 10 zabiegów rehabilitacyjnych w terminie wynikającym z Karnetu istnieje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Karnetu, na życzenie Pacjenta bądź jego przedstawiciela ustawowego, na dalszy okres bezterminowo, pod warunkiem dopłaty kwoty będącej równowartością dziesięciu wizyt pełnopłatnych zgodnie z cennikiem usług obowiązującym w Klinice Ruchu na dzień dokonania dopłaty.
- Nabycie Karnetu z uzyskaniem obniżki wskazanej w § 1 pkt 1 nie łączy się z ewentualnymi innymi rabatami bądź promocjami, które mogą zostać wprowadzone przez Klinikę Ruchu.
§ 4
- Pacjent jest uprawniony do składania w Klinice Ruchu reklamacji dotyczących realizacji jego uprawnień wynikających z Karnetu.
- Reklamacja powinna być złożona w formie elektronicznej (e-mail) poprzez wysłanie wiadomości na adres: rejestracja@klinikaruchu.pl lub pisemnie w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia, w którym zaistniało zdarzenie będące podstawą reklamacji. W treści reklamacji należy wskazać imię i nazwisko osoby wnoszącej reklamację i adres kontaktowy oraz opisać zdarzenie stanowiące przedmiot reklamacji.
- Klinika Ruchu rozpatrzy reklamację złożoną we wskazany powyżej sposób w terminie 2 (dwa) – tygodniowym i udzieli odpowiedzi kierując ją na adres podany przez Pacjenta w treści reklamacji.
§ 5
- Nabywca Karnetu, jak również Pacjent zobowiązani są do zapoznania się z treścią Regulaminu. Nabycie Karnetu i jego używanie wymaga akceptacji i przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2022
- Klinika Ruchu jest uprawniona do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany obowiązują począwszy od dnia określonego przez Klinikę Ruchu, jednak nie wcześniej niż od 3 dnia od dnia udostępnienia nowej treści Regulaminu.
- Sposób realizacji Karnetów zakupionych przed rozpoczęciem obowiązywania nowej treści Regulaminu normowany jest postanowieniami Regulaminu obowiązującymi w dniu wydania danego Karnetu.